dissabte, 6 de desembre del 2008

Minuts de Rock'n'Roll !!!!

Degut a que estic concentradíssim en la redacció de la meva tesi, us ofereixo uns minuts musical...uns minuts de punk rock!!! A part li fem una miqueta de cas a la música que feia temps que tenia abandonada aquesta secció. Espero que els disfruteu....

Ja us els havia presentat, però és un grup de rock alternatiu alemany que no deixa de sorprendre...us deixo amb l'interessant vídeo de la cançó 'Cut off the top'...



Una altre perla d'aquests alemanys..'Jane became insane'....




Un altre grup d' origen california, on a part d'anous hi ha grans bandes de punk rock, que fan un punk rock de alta qualitat són els Ignite. Us recomano encesament els CDs 'Our darkest days' (2006) i el 'A place called home' (2000)...Aquí us deixo amb una versió que fan del clàssic dels U2 'Sunday bloody sunday' dedicat al diumenge de sang i fetge que es va viure a Irlanda. El so no és molt bo (és un directe a Portugal què voleu?), sobretot quan les guitarres comencen a fotre-li canya. Però la veu del cantant sobresurt i escolteu la reivindicació d'abans de començar...un exercici de honestedat....



Aquí us deixo una altre cançoneta d'aquest grup californià...'My judgement day'.....



I una altre impressionant cançó barrejant pura energia i melodia...i on es torna a veure l'esperit reivindicatiu...'Bleeding'.....



Bé espero que tingueu prou punk rock mentre acabo d'escriure la tesi. Ja tornaré amb noves idees! ;)

10 comentaris:

P ha dit...

Degut a que estic tota la setmana esquiant a Aspen (Colorado), només puc fer aquest breu i punyent comentari :P

P ha dit...

Ai! volia dir de congres, no se que m'ha passat pel cap...

Goblin77 ha dit...

Vigila no te fotis de cap a Aspen.... Entre esquiada esquiada aquí pots escoltar bona música!

Vallve ha dit...

Espero que no escoltis aquesta música mentre escrius la tesis ..... si necessites que et recomani música més tranquil·la m'ho dius ....

Asimetrich ha dit...

A mi m'agrada i la trobo inspiradora per escriure una tesis. Encara no ho he escoltat tot però aniré posant vídeos. Apa, bona escritura.

Goblin77 ha dit...

Bé asymetrich, sort que hi ha qui em compren...aquesta gent no en sap de música!

Sepultura per això és lo millor que hi ha per concentrar-se!;)

zel ha dit...

Coi de tesi...tant temps portes amb la feina, descansa, sisplau...
Passo a desitjar-te molt bones diades, ara, demà, i sempre. Petons!

Goblin77 ha dit...

Gràcies Zel! Igualment, que passis bons dies. La veritat és que entre tesi, paperassa i els menjars de Nadal és difícil tenir la ment clara per inspirar-se! ;)

zel ha dit...

No vols pas fer el meu treball de pràcticum de psicopedagogia???? jejeje, és broma, ànims!

Goblin77 ha dit...

Òstia Zel no sabria ni per on començar! :) El que espero és poder tornar aviat a fer algun post, ara estic amb la presentació de la tesi ja. Fins aviat!